بازتاب گسترده بيانات رهبر انقلاب در رسانه هاي جهان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اندیشه جويان و آدرس mohammad-taha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.






آمار مطالب

کل مطالب : 450
کل نظرات : 48

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 67
باردید دیروز : 5
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 67
بازدید سال : 1658
بازدید کلی : 206768
بازتاب گسترده بيانات رهبر انقلاب در رسانه هاي جهان
بازتاب گسترده بيانات رهبر انقلاب در رسانه هاي جهان
 
بيانات مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي در خصوص پاسخ محكم و كوبنده ايران به تهديدها بازتاب گسترده اي در رسانه هاي جهان داشت.
جمعه ۲۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۴
بيانات مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي در خصوص پاسخ محكم و كوبنده ايران به تهديدها بازتاب گسترده اي در رسانه هاي جهان داشت.

خبرگزاري آلمان:
خبرگزاري آلمان در گزارشي تأكيد كرد رهبر جمهوری اسلامی، قدرت‌های تهدیدکننده را "از درون کرم‌خورده" خواند و تهدید کرد هر تجاوزی با مشت پولادین پاسخ خواهد گرفت. اين خبرگزاري تأكيد كرد همزمان، یکی از علمای سابق الازهر مصر نيز همکاری احتمالی کشورهای اسلامی در حمله به ایران را جنایت خواند و حمايت مصر از ايران را در صورت حمله به اين كشور اعلام كرد.

الجزيره:
اين خبرگزاري آورد، آيت الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی در مراسم تحلیف دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش ايران تأكيد کرد: "هرکس که فکر تجاوز به جمهوری اسلامی در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلی‌های محکم و مشت‌های پولادین ارتش، سپاه و بسیج کند."رهبر جمهوری اسلامی، تهدیدکنندگان ایران را "قدرت‌های پوشالی" خواند که به گفته او "از درون کرم خورده‌اند. وی تصريح كرد: ملت استوار ایران ملتی نیست که فقط بنشیند و نظاره‌گر قدرت‌های پوشالی مادی باشد که از درون کرم خورده‌اند."

رویترز:
رویترز گزارش داد: آیت الله علی خامنه ای در مورد حمله به ایران به آمریکا و اسرائیل هشدار داد.
این خبرگزاری گزارش داد: این سخنان بدنبال انتشار گزارش آژانس در روز سه شنبه بیان می شود. رهبر ایران گفت: ایران به هر حمله ای از سوی دشمن واکنش خواهد داد ولی خود جنگ خونین را آغاز نخواهد کرد.

یدیعوت آحارونوت:
این روزنامه صهیونیستی نوشت: رهبر ایران در مورد حمله به ایران به تل آویو و واشنگتن هشدار داد.آيت الله علی خامنه ای گفت: دشمنان ما، آمریکا و هم پیمانانش و بویژه اسرائیل باید بدانند حمله به ایران بدون پاسخ نخواهد ماند.در همین راستا علی باقری معاون سیاست خارجی شورای عالی امنیت ملی ایران هم هشدار داد: حمله اسرائیل به ایران، تهدیدی برای ادامه بقاء این رژیم است.

کریستین ساینس مانیتور:
این روزنامه آمریکایی گزارش داد: رهبر ایران، آمریکا و اسرائیل را به واکنش به مشت آهنین در صورت حمله تهدید کرد. این واکنش رهبر ایران پس از اظهارات برخي مقامات در خصوص تصميم حمله به ايران بود.

واشنگتن پست:
اين روزنامه آمريكايي نيز با انتشار تهديد كوبنده رهبري ايران آورد، آيت الله خامنه اي که فرماندهی کل قوای جمهوری اسلامی را نیز به ‌عهده دارد، در سخنان خود آورد: "دشمنان، به خصوص آمریکا و دست‌نشاندگانش و رژیم صهیونیستی بدانند که ملت ایران اهل تجاوز به هیچ کشور و ملتی نیست، اما هرگونه تجاوز و حتی تهدید را با قدرت کامل و به‌گونه‌ای پاسخ‌خواهد داد که متعرضان و متجاوزان را از درون متلاشی کند."
رهبر جمهوری اسلامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را به لحاظ دانش و علم و "آمادگی مجاهدت مومنانه" در منطقه و دنیا بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: "چنین نیروهای مسلحی نتیجه همت بلند ملتی است که عزم راسخ خود را برای برافراشتن پرچم ایمان، اسلام و دیانت به ‌کار گرفته است."

فاکس نیوز:
فاکس نیوز هم اعلام کرد: به گفته آیت الله خامنه ای، واکنش ایران به حمله نظامی آمریکا و اسرائیل بسیار کوبنده خواهد بود. ایران در برابر این اقدامات آرام نخواهد نشست.

خبرگزاري فرانسه:
اين خبرگزاري نيز با بازتاب كامل سخنان رهبر ايران آورد، آیت الله خامنه ای رهبر و فرماندهی کل قواي جمهوري اسلامي ايران در واکنش به گزارش هائی که حکایت از احتمال حملۀ نظامی به تأسیسات هسته ای ایران دارد تأكيد كرد ایران هر تجاوزی را با سیلی محکم و مشت پولادین ارتش، سپاه و بسیج پاسخ خواهد داد.
آیت الله خامنه ای تأكيد كرد دشمنان بخصوص آمریکا و دست نشاندگانش و اسرائیل یا به گفتۀ او «رژیم صهیونیستی» بدانند ملت ایران اهل تجاوز به هیچ کشور و ملتی نیست اما هرگونه تجاوز و حتا تهدید را با قدرت کامل و به گونه ای پاسخ خواهد داد که معترضان و متجاوزان را ار درون متلاشی کند.
رهبر جمهوری اسلامی ایران در ادامۀ سخنان خود گفت ملت ایران ملتی نیست که فقط بنشیند و نظاره گر تهدیدهای «قدرت های پوشالی مادی باشد که از درون کرم خورده هستند».

روزنامه در اشتاندارد اتريش :
اين روزنامه نيز با درج كامل سخنان رهبر معظم انقلاب تأكيد كرد اکثر رهبران کشورهای غربی حمله نظامی به ایران را منتفی دانسته و تنها موافقت خود را با گسترش تحریم‌ها اعلام کرده‌اند.


شین هوا:
خبرگزاری چینی شین هوا هم گزارش داد: رهبر ایران تصریح کرد: ایران هرگونه حمله ای را با قدرت پاسخ خواهد داد. وی از نیروهای مسلح خواست تا همواره برای چنین شرایطی آماده باشند.

یورو نیوز :
يورونيوز نيز با تيتر "آیت الله خامنه ای: هرگونه تجاوزی را با مشت پولادین پاسخ خواهیم داد" آورد: رهبر جمهوری اسلامی ایران در مراسم تحلیف دانشجویان دانشگاههای افسری سراسر کشور گفت: «پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرضی، هرگونه تجاوزی، بلکه هرگونه تهدیدی، پاسخی خواهد بود که از درون، آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشی خواهد کرد.
اين خبرگزاري به نقل از علی باقری معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی، موجودیت رژیم اسراییل را نامشروع خواند و گفت که این کشور در بدترین شرایط تاریخی خود است.وی افزود: «اگر سردمداران این رژیم با تکیه بر قدرت های غربی ، خواب هایی از قبیل حمله به ایران را ببینند، آن وقت با بحران موجودیت نیز روبرو خواهند شد.»

نیویورک تایمز:
دیگر روزنامه آمریکایی هم با بازتاب گسترده سخنان رهبري نوشت: سیلی محکم و مشت پولادین واکنش ایران به هر حمله ای خواهد بود. این سخنان فرمانده کل قوای ایران در واکنش به تهدید های اخیر و دو روز پس از گزارش یوکیا آمانو درباره برنامه اتمی ایران بود.

خبرگزاري روسيه:
اين خبرگزاري نيز در اين خصوص آورد،آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوري اسلامي ايران و فرمانده كل قوا، روز پنج شنبه آمریکا و اسراییل را از اجرای عملیات نظامی علیه تاسیسات هسته ای تهران برحذر داشته و تدكيد كرد جمهوري اسلامی آماده پاسخ به چنین عملیاتی است.
خبرگزاری "ریانووستی" نيز در خبرخود ضمن پوشش كامل سخنان رهبري آورد: آيت الله خامنه ای در مراسم دانش آموختگی افسران ارتش ایران گفت: "دشمنان بخصوص آمریكا و دست نشانده گانش و رژیم صهیونیستی بدانند، ملت ایران اهل تجاوز به هیچ كشور و ملتی نیست اما هرگونه تجاوز و حتی تهدید را با قدرت كامل و بگونه ای پاسخ خواهد داد كه متعرضان و متجاوزان را از درون متلاشی كند".
رهبر ايران افزود :"هركس كه فكر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران، در مخیله اش خطور كند، باید خود را آماده دریافت سیلی های محكم و مشت های پولادین ارتش، سپاه و بسیج و در یك كلام ، ملت بزرگ ایران كند".

تلگراف:
روزنامه انگلیسی تلگراف نوشت: رهبر ایران غرب را به مشت پولادین و سیلی تهدید کرد. این روزنامه افزود: رهبر ایران به دشمنان فهماند ایران در برابر هرگونه تهديدي متحد و یکپارچه خواهد ايستاد.

العربیه:
العربيه با اين تيتر بازتاب داد ؛"رهبر ايران در واکنش به حمله احتمالی به تاسیسات هسته اي اين كشور: هر تجاوزی را با سیلی محکم و مشت پولادین پاسخ می‌دهیم." اين خبرگزاري تصريح كرد: رهبر ایران نیروهای مسلح را به حفظ آمادگی برای "تداوم مسیر عزت ملی و اقتدار بین المللی" فراخواندند و تأکید کردند" این آمادگی دفاعی نیروهای مسلح در کنار دیانت و ایمان و تقوا، برای کشور و ملت ایران عزت آفرین است و باید آن را حفظ و تقویت کرد".

روزنامه "الجمهوریه" مصر :
اين روزنامه همزمان با بيانات رهبر ايران خبر داد که رئیس پیشین کمیته فتوای الازهر مصر، از کشورهای عربی یا اسلامی که در حمله به ایران با آمریکا یا اسرائيل همکاری کنند، به عنوان "جنایتکار در حق اسلام" نام برده است.
شیخ عبدالحمید الاطرش اعلام كرد: "باید هرکس را که به آمریکا و اسرائيل و دیگران کمک می‌کند تا کشورهای اسلامی را از بین‌ببرند، از بین‌برد. این واحب عینی کشورهای اسلامی است و هرکس اقدامی نکند و فقط به سکوت بسنده ‌کند در گناه و جنایت شریک است."
گفتنی است، سخنان مقام معظم رهبري تقریباً در تمامی خبرگزاری ها و رسانه های خارجی بازتاب گسترده اي داشت.
لازم به ذكر است که در روزهای اخیر و در پی انتشار غیر رسمی مفاد جدید ترین گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی، گزارشی که رسماً در روزسه شنبه منتشر شد، گزارش های متعددی در رسانه های آمریکا، انگلیس، آمریکا و اسرائیل در مورد احتمال حمله به تأسیسات هسته ای ایران انتشار یافت.در اسرائیل علاوه بر روزنامه های این کشور "شیمون پرز" رئیس جمهوری اسرائیل، نیز دو بار از بیشتر شدن احتمال حمله به ایران یاد کرد.
 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تعداد بازدید از این مطلب: 234
موضوعات مرتبط: اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود